Monday 12 November 2012

GBPJPY KuasaForex Signal 13.11.2012

ok lama dah x update untuk daytrading guna kuasa forex ye. hari ni dalam kira2 pukul 6.30 pagi tadi jumpa signal buy dekat pair gbp jpy timeframe M30. tengok kuskus biru, asahi biru dan bollinger band pun biru saya pun siap2 open position dekat 126.276 dengan TP letak dekat resistance 127.147. before ni ada silap bukak gbp jpy sbb tengok timeframe yg lebih besar. ni la jadi sebab x ikut teknik kuasa forex. kena lebih disiplin lepas ni. by the way equity dah naik. nanti saya upload account exness nyer summary sbg bukti. alhamdulillah. thanks Allah n also siapa2 yg buat indicator ni. and also pa nasir from kuasa forex for teaching and show us macamana cara nk guna teknik ni.

3 comments:

  1. salam sejahtera kepada en. Amirul, saya adalah pengguna kuasa forex sejak 4bln lepas tapi saya konsisten loss.. dan saya hairan klu en. Amirul blh profit, blh bantu saya? Saya dah ikut semua rules tapi msh loss jg.. jadi mungkin En.Amirul ada kefahaman yg lebih dalam yg saya xada (newbie). Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum en. roy. Terima kasih kerana sudi membaca blog saya ni. Saya ada membuat entry khas untuk menjawap persoalan en roy. saya harap en roy tidak berputus asa walaupun masih konsisten loss dan diharap entry blog saya selepas ini boleh membantu en roy. Tq. Ini link nya. BLOG ENTRY POSITION YANG BETUL ADALAH AMAT PENTING

    ReplyDelete
  3. salam encik amirul...selalu gne timeframe mane yeeee...saya selalu pakai tf 30 dan kebawah sahaja...so cemana yaa...tgok trend di m30 dan entry di m1??? atau ada cadangan lain????

    ReplyDelete